Veelgestelde vragen

Mochten er nog vragen zijn, naast alle informatie die hier al te vinden is, dan stuur ons
een email en wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden: info@blitzyscrafts.nl 


Welke merken verkopen jullie zoal? 
Wij verkopen verschillende merken met kawaii en schattige items. We zoeken regelmatig het internet af om zo steeds nieuwe dingen toe te blijven voegen. De merken die wij nu voeren zijn: 

A little lovely company, Sasse&Belle, Melootka, Lapin & me en Rex London. 

 

Kan ik een custom made fleecemuts of een fleece hoodie bestellen? 

Ja natuurlijk! Stuur even een email met je wensen en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen. 

 

Kan ik ook een bestelling ophalen op een conventie? 
Natuurlijk. Helemaal geen probleem. Als je een bestelling plaatst, kies dan de optie ophalen ipv verzenden. In het vakje "opmerkingen" kun je invullen op welke conventie je graag een bestelling zou willen ophalen. Kijk van te voren wel even op onze live shopping om te kijken op welke conventies wij aanwezig zullen zijn. 

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie? 

Wij accepteren verschillende betaalmethoden in de webshop:

Ideal, mistercash, paypal, credit card, banccontact en bank overschrijving.

 

Welke verzendmethodes gebruiken jullie? 

Wij verzenden alleen met PostNL. Daarbij hanteren wij 2 tarieven: 
€3,95 voor brievenbuspost

€6,95 voor pakketpost

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? 

Handgemaakte en custom made bestellingen hebben iets meer tijd nodig voordat ze verzonden worden. Voor deze orders rekenen wij tot 2 weken levertijd. Je ontvangt automatisch een email als je bestelling is verzonden. 

Normaliter worden orders binnen 3 a 5 werkdagen verzonden. Binnen Nederland worden ze dan doorgaans de volgende werkdag geleverd. 

 

Ik heb zo'n 10.000 Instagram volgers en zo'n 15.000 volgers op Facebook. Zou je mij wat gratis artikelen kunnen toesturen voor promotie?

Ehm....nee. Wij besluiten zelf met welke cosplayers, bedrijven en/of websites wij willen samenwerken. 

 

Kan je mij alsjeblieft vertellen waar je die geweldige knuffels inkoopt? Ik wil die namelijk ook graag gaan verkopen in mijn webshop. 

Ehm....nee. Dit geldt overigens voor al dit soort vragen waar wij onze inkopen doen. Dit is rond uit onbeschoft en op deze vragen en emails zullen wij ook geen antwoord geven. Zie het zo: bij de bakker en slager ga je ook niet om het recept vragen zodat je het zelf ook kan gaan verkopen. 

 

Krijg ik korting als ik bijvoorbeeld 2x hetzelfde product bestel? 

Nee. Wij kiezen zelf wanneer en waar onze kortingen gelden. Regelmatig plaatsen wij kortingscodes. Alleen dan wordt er korting gegeven.